Ceník

Ceny stanovujeme individuálně po dohodě s klientem podle množství dokladů, odvětví a náročnosti zpracování. Je možné se domluvit na měsíční paušální částce, sazbě za doklad či hodinovou sazbu.

Naše cenová nabídka je včetně předání dokladů. Cena za zpracování mezd je včetně přihlášení / odhlášení zaměstnanců. Poplatek za převzetí účetnictví si neúčtujeme.

Orientační ceník:

- účetní poradenství - 200 Kč/hod

- vedení daňové evidence (neplátce DPH) - měsíční paušál od 700,- Kč

- vedení daňové evidence (plátce DPH) - měsíční paušál od 1.000,- Kč

- vedení účetnictví (neplátce DPH) - měsíční paušál od 2.000,- Kč

- vedení účetnictví (plátce DPH) - měsíční paušál od 2.500,- Kč

- zpracování mzdové agendy - měsíční paušál za 1 zaměstnance 200,- Kč (do 9 zaměstnanců), 150,- Kč (od 10 zaměstnanců).

- zpracování účetní závěrky a daňového přiznání včetně povinných příloh - 1/12 roční ceny

- daňové přiznání fyzická osoba - zaměstnanec - 1.000 Kč (včetně sociální a zdravotního)

- výpočet výhodnosti rozdělení zisku na spolupracvující osobu - 1.000 Kč

- zjištění povinnosti platit DPH - 1000 Kč

- daňový poradce - 2000 Kč - za možnost odkladu daňového přiznání až do 30.6. (Pouze v případě nahlášení na finančním úřadě do 31.3., že použijete daňového poradce. Při pozdějším nahlášení se platí finančnímu úradu penále.)

- poradenství ohledně výhodnosti vést firmu jako fyzická osoba, plátce DPH, SRO nebo akciová společnost, výplaty mezd a pod.

Kontakt

Rončková Martina Bc.

ronckova@centrum.cz

Adámková 348/3
Ostrava – Vratimov
739 32

737 734 114

Skype: ronckova.martina1

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode